مرکز گل و گیاه انگور

ما در بهترین لحظه ها همراه شما هستیم

گیاه فیکوس نماد ثروت

۱ بازديد
ما می‌دانیم که گیاهان نقش بسیار مهمی در حفظ محیط زیست دارند و می‌توانند به تصفیه هوا و بهبود کیفیت آن کمک کنند. علاوه بر این، گیاهان قدرت دارند تا زیبایی و زندگی را به هر محیطی بخشند، از جمله اتاق‌ها. اما باید توجه داشت که همه گیاهان یکسان نیستند و نیازهای مختلفی دارند. بنابراین، از این لحاظ، گیاهان مانند گیاه فیکوس الاستیکا که جزو گونه‌های محبوب فیکوس در بین دوستداران گل و گیاه است، می‌توانند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشند زیرا نه تنها زیبایی محیط را افزایش می‌دهند و فنگ شویی خوبی به ارمغان می‌آورد.
گیاهان لاستیکی که به نام فیکوس الاستیکا نیز شناخته می شوند، نوعی درخت انجیر هستند که در آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می‌کنند. که معمولاً به عنوان گیاهان آپارتمانی داخل گلدان پرورش می‌یابند.
با این حال، بسیاری از گیاه لاستیک را نادیده می‌گیرند زیرا رشد قابل توجهی ندارد، گل ندارد و میوه نمی‌دهد. با این حال، گیاه فیکوس علاوه بر ایجاد انرژی خوب، یک انتخاب عالی برای کسانی است که فضای کمی در خانه یا آپارتمان خود دارند.
علاوه بر این، برای آن دسته از افراد پرمشغله‌ای که به گیاهی نیاز دارند که آب یا نور خورشید زیادی را نمی‌گیرد، انتخابی عالی است. گیاه لاستیک می‌تواند در محیط‌های کم نور و با حداقل مصرف آب رشد کند.


آیا گیاه الاستیکا برای فنگشویی مناسب است؟

گیاه لاستیک عالی برای هر دفتر یا خانه‌ای است. در فنگشویی، این گیاه با برگ‌های ضخیم و گوشتی خود نماد ثروت و رفاه است. به دلیل توانایی آن در به حداقل رساندن انرژی‌های منفی مرتبط با خانه، در فضای زندگی بسیار قوی است. علاوه بر این، یک گیاه عالی برای دفتر کار است زیرا فراوانی، خلاقیت و هماهنگی را به ارمغان می‌آورد.

نماد و معنای معنوی گیاه لاستیک چیست؟

گیاهان لاستیکی نوعی از گیاهان آپارتمانی با معانی نمادین بسیاری هستند. اول، راست بودن طبیعی گیاه لاستیک نماد قدرت و ثبات است.
در مرحله بعد، نماد انعطاف‌پذیری و قدرت است زیرا می‌تواند در شرایط آب و هوایی سخت دوام بیاورد و همچنان رشد کند.
سرانجام، در دنیای شرق، گیاه لاستیک یک گیاه معمولی آپارتمانی است که نماد شجاعت، صداقت و جاه‌طلبی می‌باشد. همچنین بسیاری بر این باورند که این گیاه خوش‌شانس می‌تواند موفقیت فرد پس از تلاش‌هایش تشویق کند.
همچنین یک هدیه عالی برای عزیزان شما برای نشان دادن عشق و تعهد است.
شما می‌توانید با خرید انواع گیاه فیکوس و به صورت خاص فیکوس الاستیکا، خوشحالی خود را از موفقیت‌های عزیزاتان نشان دهید.



گیاه الاستیکا را برای فنگشویی خوب کجا قرار دهیم؟

از آنجایی که گیاهان لاستیک ارتباط نزدیکی با ثروت و رفاه دارند، می‌توانید گیاه لاستیک را در بخش جنوب شرقی تنظیم کنید تا انرژی‌های پول را آشکار کنند.

اگر اتاقی زاویه‌دار با گوشه‌های دیوار تیز دارید، یک گیاه لاستیکی بزرگ در گوشه آن قرار دهید. در نتیجه توهم فضا را ایجاد می‌کند، انرژی منفی تیرهای سمی را به حداقل می‌رساند و یک نقطه کانونی به شکل یک گیاه فراهم می‌کند.

کارخانه لاستیک یک انتخاب عالی برای میز کار در یک دفتر کار خانگی است. آنها ظاهری جذاب و محیطی آرام ارائه می‌دهند که به افزایش تمرکز و خلاقیت کمک می‌کند. علاوه بر این، آنها همچنین انرژی مردانه "یانگ" مورد نیاز برای افرادی که از خانه کار می‌کنند را تقویت می‌کنند تا آنها را مشغول و پرانرژی نگه دارد.

جایی که باید از قرار دادن گیاه لاستیک اجتناب کنید؟

براساس مفهوم پنج عنصر فنگ‌شویی، بنابراین توصیه می‌شود از قرار دادن هر گونه گیاه در جنوب عنصر آتش خودداری کنید.

در مرحله بعد، باید از قرار دادن گیاهان الاستیکا در اتاق خواب خودداری کنید زیرا انرژی یانگ ایجاد می‌کنند که می‌تواند باعث ایجاد مشکل در خوابیدن شود. در عوض اتاق خواب به انرژی یین بیشتری نیاز دارد.

چگونه از گیاه لاستیک مراقبت کنیم؟

در فنگ‌شویی، یک گیاه در حال رشد مثبت می‌آورد، در حالی‌که یک گیاه مرده یا در حال مرگ انرژی راکد ایجاد می‌کند. گیاه لاستیک به حداقل نظارت نیاز دارد. فقط باید صبح آن را آبیاری کنید و در پایان روز یا هر زمان که فکر می‌کنید به آب بیشتری نیاز دارد آن را آبیاری کنید.

پیشنهاد هدیه روز پدر

۵ بازديد

تنها چند روز دیگر تا روز پدر باقی مانده است. در حالی‌که انتخاب هدیه برای روز مادر آسان است، وقتی نوبت به پدرانی می‌رسد - که به نظر می رسد همه چیز مورد نیاز خود را از قبل دارند - انتخاب یک هدیه تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. اما نترسید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا قبل از این روز هدیه مناسب را پیدا کنید. ما ایده‌های هدیه را برای تقریباً هر نوع پدری گردآوری کرده‌ایم.

برای پدری که زیر دوش آواز می‌خواند!

 

اسپیکرهای ضد آب انتخابی مناسب برای آقایانی که علاقه زیادی به گوش دادن موزیک و پادکست دارند. دکمه‌ها حتی با «انگشت‌های صابونی لغزنده» به خوبی کار می‌کنند، بنابراین می‌توان بدون مشکل موزیک را تغییر داد.

 

برای پدری که علاقمند به پیاده‌روی است!

 

با انتخاب مناسب کلاه‌های فصلی، عزیزانتان را در برابر آفتاب سوختگی و دیگر شرایط جووی محافظت کرده و تجربه لذتبخش پیاده‌روی را به آنان هدیه دهید.

 

برای کسی که به قهوه اش نیاز دارد!

 


لیوان مسافرتی که برای قرار دادن در جا لیوانی ماشین محبوب است، این لیوان قهوه‌ی پدر شما را برای مدت طولانی گرم (یا سرد) نگه می‌دارد.

 

برای پدری که به باغبانی علاقه دارد!

 

 


ما ظاهر این گلدان انباشته را دوست داریم، که می‌توان آن را آویزان کرد یا روی زمین قرار داد. برای پرورش توت فرنگی، فلفل یا سبزی (حتی در فضاهای کوچک) ایده آل است.

 

برای پدری که می‌تواند (و می‌خواهد) در هر جایی کار کند!

 


کاترین گیلسپی، نویسنده استراتژی، می‌گوید: «وقتی بسته‌بندی یک مک‌بوک کامل غیرممکن شد، به جایگزینی ساده‌تر نیاز داشتم. راه حل او این صفحه کلید به راحتی فشرده سازی بود که می تواند به هر تلفن یا رایانه لوحی برسد تا یک فضای کاری فوری بسازد.

 

برای پدری که کمردرد دارد!

 


این ماساژور برقی گرم که روی صندلی قرار می‌گیرد، تنش را در پشت و شانه‌های او کاهش می‌دهد.

 

برای پدر دوچرخه سوار (که گاراژ ندارد)

 


این پایه هوشمند نه تنها یک دوچرخه با کمترین ردپا را ذخیره می‌کند، بلکه آن دوچرخه را بیشتر شبیه مجسمه‌ای روی پایه می‌کند. پایه آن دارای یک پایه شیاردار و بلند است که قرار است چرخ عقب دوچرخه را در آن قرار دهید، و بلندترین قسمت پایه دارای شیار دیگری است که قرار است قسمتی از قاب دوچرخه را که صندلی را پشتیبانی می‌کند، قرار دهید. او توضیح می‌دهد. عکس‌ها بهتر از کلمات به توضیح این موضوع کمک می‌کنند، اما اساساً، هنگامی که چرخ عقب دوچرخه در قسمت پایینی قرار دارد، فقط باید آن را به عقب برگردانید تا زمانی که فریم روی شیار بلندتر قرار گیرد.

 

برای پدری که همیشه به هنگام کار ایستاده است!

 

وقتی بالاخره فرصتی برای نشستن پیدا کرد، دوست دارد یک ماساژ گرم و قوی پا بگیرد و آرامش را میهمان جان خود کند.

 

برای پدری که همیشه شارژرش را گم می‌کند!

 

برای پدری که عاشق خواندن است!

 

برای پدری که دوست دارد تصاویر بچه‌ها (یا نوه‌ها) را به نمایش بگذارد.

 


با این قاب دیجیتال بسیار بازبینی شده (در واقع ظاهر مناسب) او می تواند فوراً تمام آخرین عکس های خانوادگی را نمایش دهد.

 

برای پدری که می‌خواهد روال تناسب اندام خود را بالا ببرد!

 

 

آن را به یک مسابقه خانوادگی برای بالاترین تعداد قدم های روزانه تبدیل کنید.


تزئینات کریسمس

۶ بازديد
​​
  
کریسمس، جشن مهمی است که به مناسبت تولد عیسی مسیح، پیشوای مسیحیان، در 25 دسامبر هر سال برگزار می‌شود. کریسمس به عنوان یک رویداد مهم در تقویم مسیحیان و بسیاری از افراد در سراسر جهان، محسوب می‌شود. این جشن نیز همانند دیگر اعیاد نیازمند پیش زمینه‌هایی است:
برخی از عناصر و تدارکات مرتبط با کریسمس عبارتند از:
1. **تزیینات:** در دوران کریسمس، خانه‌ها، فروشگاه‌ها، معابد و سایر اماکن با تزییناتی مخصوص به این جشن آراسته می‌شوند. از تزییناتی مثل درخت کریسمس، نمایش‌های نورانی، تصاویر مربوط به کریسمس و دیگر تزیینات استفاده می‌شود.
2. **هدایا:** ارسال و دریافت هدایا در این روز به عنوان یک سنت مهم شناخته می‌شود. افراد به یکدیگر هدایای مخصوص کریسمس می‌دهند و این موضوع به ویژه برای کودکان یک تجربه شیرین است.
3. **صدای کریسمس:** موسیقی‌های مختلف مرتبط با کریسمس به نام "صدای کریسمس" معروف هستند.
4. **جشنواره‌ها و مراسم‌ها:** در بسیاری از جوامع، جشنواره‌ها و مراسمات مختلف در دوران کریسمس برگزار می‌شوند. این مراسمات شامل کنسرت‌ها، نمایش‌ها و فعالیت‌های دیگر هستند.
5. **وعده‌های غذایی:** در طول این جشن، خانواده‌ها و دوستان به همراه هم نشسته و وعده‌های غذایی خاصی را میل می‌کنند. این وعده‌ها معمولاً شامل غذاهای خاص کریسمس مانند کیک کریسمس، سوسیس و کلبه‌های زنجیره‌ای (gingerbread houses) می‌شوند.
همه این عناصر با هم به مناسبتی پرشور و خاص تبدیل می‌شوند که خانواده‌ها و افراد مختلف از آن لذت می‌برند. برخی از این سنت‌ها ممکن است در مناطق و جوامع مختلف با تفاوت‌هایی همراه باشند.
در ادامه نمونه‌ای از تزئینات و هدایای مورد استفاده در ایام سال نو میلادی را به نمایش می‌گذاریم:

 

 

 

 

 

 

 

 

گل، هدیه مناسب برای روز مادر

۶ بازديد

روز مادر جشنی است برای تمام تلاش‌ها، عشق و فداکاری‌هایی که مادران برای ما انجام داده‌اند. و هیچ راهی بهتر از یک دسته گل روز مادر برای به اشتراک گذاشتن قدردانی خود وجود ندارد. اما ممکن است تعجب کنید که چه گلی نماد روز مادر است؟ به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید و الهام بگیرید.

 

 گل میخک

میخک گل رسمی روز مادر است که نشان‌دهنده مادری و جشن مادران در سراسر جهان است! آنها همچنین نماد عشق و قدردانی هستند.

همانطور که میخک گلبرگ‌های خود را در آغوش می‌گیرد، مادران نیز فرزندان خود را به دل می‌گیرند.

گل میخک صورتی به دلیل عطر زیبا و طیف رنگ‌های لطیفشان معمولا در روز مادر هدیه داده می‌شوند.

اگر مادر شما طرفدار گل میخک، بیایید نگاهی به گل‌های دیگری بیندازیم که ارتباط قوی با روز مادر دارند.

 


گل داوودی

در حالیکه میخک به عنوان گل سنتی روز مادر در نظر گرفته می‌شود، گل داوودی یکی از محبوب‌ترین گل‌ها برای جشن گرفتن این مناسبت خاص است. این گل‌های خیره‌کننده، با نام مستعار "مامان"، به دلیل زیبایی چشمگیر و شکل تازه شکفته‌شان در ماه مه مورد تحسین قرار می‌گیرند.
گل داوودی به عنوان نمادی از عشق مادری، محبت ملایم و احترام شناخته شده است و آنها را به انتخابی عالی برای گل‌های روز مادر تبدیل می‌کند! همانطور که گل‌های داوودی با درخشندگی کامل شکوفا می‌شوند، عشق مادری نیز درخشان است و فرزندانش را به سوی یک زندگی رضایت بخش پرورش می‌دهد.

 

 

 

ارکیده برای روز مادر چه معنایی دارد؟

گل‌های ارکیده‌ نماد زیبایی، لطف، عشق و قدرت هستند. همچنین می توان آنها را به مادر داد تا از ظرافت و انعطاف پذیری او قدردانی کند.

 

چه گلی نماد مادر و دختر است؟


گل لیسیانتوس

لیسیانتوس پیوند ویژه‌ای را که بین مادر و دختر به اشتراک گذاشته شده است، به خوبی به تصویر می‌کشد. آنها نماد تحسین و پیوندهای مادام‌العمر هستند و آنها را به گلی عالی برای نشان دادن قدردانی تبدیل می‌کنند. گلبرگ‌های ظریف و در عین حال انعطاف‌پذیر لیسیانتوس نشان‌دهنده تعادل آسیب‌پذیری و قدرت موجود در این رابطه منحصر به فرد است و آنها را به گل‌های ایده‌آل برای روز مادر تبدیل می‌کند.


چه گلی نماد مادر و پسر است؟

گل لاله

لاله‌ها یک انتخاب محبوب برای ابراز ارادت و عشق کامل هستند. گلبرگ‌های تنگ بافته شده لاله نمادی از گرما و ارتباط نزدیک بین یک مادر و پسر است. گل‌های لاله که در طیف وسیعی از رنگ‌های پر جنب و جوش موجود هستند، انتخابی عالی برای ابراز عشق ابدی شما هستند.

چه رنگی نشان‌دهنده روز مادر است؟
صورتی رنگی است که اغلب با روز مادر همراه است. این نماد عشق، قدردانی و قدردانی است.

گل رز زرد برای روز مادر چه معنایی دارد؟

گل رز زرد روشی شاد و پر جنب و جوش برای ابراز قدردانی و محبت شما در روز مادر است. آنها نشان‌دهنده دوستی، شادی و مراقبت هستند و آنها را به انتخابی ایده آل برای تجلیل از افراد خاص زندگی شما تبدیل می‌کند.
 
اگر از لیست گل‌های روز مادر الهام گرفته‌اید، اکنون زمان مناسبی است که مادرتان را شاد کنید و یک دسته گل یا باکس گل زیبا سفارش دهید.

معانی 12 رنگ گل رز

۷ بازديد
هر رنگ رز معنای مشخصی دارد!

همه ما می‌دانیم که گل‌ رز می‌تواند، قرمز، بنفش، آبی، صورتی، نارنجی و حتی سیاه باشد. این گل‌های زیبا هم به صورت طبیعی و هم از نظر رنگبندی بسیار متنوع باشند. بنابراین، کدام را باید انتخاب کنید؟
باید در نظر داشته باشید که هر رنگ به چه معناست، زیرا معنای رنگ رز می‌تواند از عشق و تحسین گرفته تا دوستی و حتی عزاداری متغیر باشد.
آلفرد پالومارس، معاون بازرگانی در 1-800Flowers.com توضیح می‌دهد: «رزها تجسم کامل عشق هستند، اما رنگ‌های آن‌ها معانی مختلفی دارند، که می‌تواند به مشتریان کمک کند تا چیدمان عالی را برای ولنتاین خود انتخاب کنند.
برای رمانتیک‌ترین و رز محورترین روز سال، باید در مورد رنگ‌های رز بدانید تا بتوانید گل‌های مناسب روز ولنتاین را  از یکی از  بهترین خدمات ارسال آنلاین گل ارسال کنید.

گل رز قرمز: عشق و تحسین


جای تعجب نیست که رنگ رز روز ولنتاین نماد عشق و تحسین است. پالومارس می‌گوید: «رز قرمزمحبوب‌ترین و اصلی‌ترین هدیه روز ولنتاین است. با این حال، اگر در یک رابطه جدید هستید، ممکن است بخواهید از این رنگ متمایز دوری کنید. "از آنجا که آن‌ها پیامی از احساسات عمیق عاشقانه را منتقل می‌کنند، آنها هدیه‌ای عالی برای همسر یا شریک زندگی طولانی مدت شما هستند." به همین دلیل است که گل رز در روز ولنتاین بسیار محبوب است.

گل رز زرد: دوستی


رنگی روشن و شاد. زرد یکی از شادترین رنگ‌ها در میان رنگبندی گل‌های رز است. پالومارس می‌گوید: «رز زردبرای جشن گرفتن روز گالنتین عالی است. "این رنگ شاد بیان می‌کند، "تو یک دوست عالی هستی." اگر در یک رابطه عاشقانه هستید، ممکن است بخواهید از رنگ زرد دوری کنید، زیرا برخی افراد ادعا می‌کنند که نشان‌دهنده حسادت و خیانت هستند.

گل رز اسطوخودوس: عشق منحصر به فرد


اسطوخودوس رنگ کمتری نسبت به صورتی یا قرمز است که برای ابراز عشق خاص شما عالی است. نفیس و نادر در نظر گرفته می‌شود، به این معنی است که شما به دنیای شخصی فکر می‌کنید که این زیبایی‌ها را دریافت می‌کند. پالومارس می‌افزاید: رزهای اسطوخودوس (و همچنین سایر رنگ‌های بنفش) با ابراز افسون و شکوه، ملکه زندگیتان را شما خوشحال می‌کند.

گل رز صورتی عمیق: قدردانی


وقتی صحبت از رزهای صورتی به میان می‌آید، همه سایه‌ها یک چیز مشترک دارند: آن‌ها نماد قدردانی، لطف و شادی هستند و گزینه‌ای بسیار ملایم‌تر از قرمز هستند. به عنوان مثال، در حالی که قرمز نشان‌دهنده عشق پرشور است، صورتی را بیشتر به عنوان نشانه‌ای از تحسین در نظر بگیرید. از نظر اینکه کدام صورتی را انتخاب کنید، پالومارس توضیح می‌دهد که وقتی می‌خواهید به بهترین دوست خود بگویید که چقدر به خاطر پیوندی که به اشتراک می‌گذارید سپاسگزار هستید،رزهای صورتی عمیقانتخاب فوق‌العاده‌ای هستند، «زیرا نشان دهنده شادی و قدردانی هستند».

گل رز صورتی روشن: معصومیت و قدردانی


بهرزهای صورتی کم رنگبه عنوان جایگزینی برای گل رز سفید فکر کنید. پالومارس می گوید: «آنها دلالت بر بی‌گناهی دارند، اما پیام قدردانی را نیز ارسال می‌کنند." این گلبرگ‌های زیبا هدیه‌ای عالی برایروز مادر،روز پدر یا حتی یک دوست صمیمی شما هستند ." به دلیل رنگ روشنی که دارند نشان‌دهنده ملایمت هستند، بنابراین این رنگ رز گزینه خوبی برای هدیه همدردی در مناسبت‌های غم انگیز است.

گل رز سفید: معصومیت و عشق جدید


از نظر تاریخی، از نظر معنای رنگ رز، سفید نشان‌دهنده معصومیت بوده است. پالومارس خاطرنشان می‌کند که به عنوان "گل عروس" نیز شناخته می‌شود، زیرا عروسی نشانه شروعی جدید است. اما حتی اگر برای ازدواج آماده نیستید، این گل رز ممکن است برای رابطه شما مناسب باشد. پالومارس می‌گوید :«یکدسته گل رز سفیدتازه، هدیه‌ای ایده‌آل برای عاشقانه‌های شکوفه‌دار است.

گل رز بنفش: اشتیاق و شیفتگی


آیا می‌دانید که وقتی در گیرودار شیفتگی هستید، چه احساس عشقی به شما دست می‌دهد ؟ این احساسی است که توسط رزهای بنفش عمیق تجسم یافته است.گل رز بنفشبیشتر شبیه شیفتگی زودگذر است تا یک رابطه طولانی و عاشقانه. با این حال، ارسال گل‌های رز بنفش می‌تواند دریچه‌ای برای احساسات ماندگارتر از عشق باشد و راه را برای هدایای رزهای صورتی، قرمز و نارنجی در آینده هموار کند.

گل رز نارنجی: شیفتگی


گل رز قرمز نشان‌دهنده عشق عمیق و رز زرد نشان‌دهنده دوستی است. پالومارس پیشنهاد می‌کند که از آنجایی که نارنجی ترکیبی از این دو است، آن را به عنوان پلی بین آنها در نظر بگیرید. او می‌گوید: «این گل‌های پر جنب و جوش که نشان‌دهنده شور، انرژی و شیفتگی هستند، نشان می‌دهند که می‌خواهید دوستی‌تان به سطح بالاتری برود. جفت کردن یک باکس گل رز نارنجیبا پیام مناسب روز ولنتاین نیز می‌تواند به شما کمک کند.

گل رز سبز: خبرهای خوب و شروع‌های جدید


اکثر مردم تصور می‌کنند که همه رزهای سبز به شدت رنگ شده‌اند، اما در واقع اینطور نیست.گل رز سبزبه طور طبیعی در حدود سال 1743 شروع به شکوفه دادن کرد. به گفته برخی کارشناسان، آنها ممکن است از قدیمی‌ترین رزهای موجود در این دسته باشند. اما نکته اینجاست: رزهای سبز اصیل و رنگ نشده در واقع گلبرگ ندارند - فقط کاسبرگ سبز.
از آنجایی که سبز رنگ رشد است، پالومارس توضیح می‌دهد که آنها قطعاً می‌توانند هدفی را دنبال کنند. او می‌گوید: «رنگ زندگی، فراوانی و تجدید قوا، رزهای سبز جشنی شگفت‌انگیز از خبرهای خوب و شروع‌های جدید است.

گل رز آبی: رمز و راز


برخلاف اکثر رنگ‌های رز دیگر، رز آبی در طبیعت وجود ندارد. بنابراین، رزهای آبی برای نشان‌دادن رمز و راز، غیرممکن یا دست نیافتنی آمده‌اند. اگر می‌خواهید به کسی بفهمانید که در نوع خود بی‌نظیر است، یکدسته گل رز آبیگزینه خوبی است.

گل رز سیاه: عزاداری یا سبک شیک


آیاگل رز سیاهواقعا وجود دارد؟ پاسخ این است: به نوعی. آنها در طبیعت وجود ندارند، و چیزی که احتمالاً در مقابل خود دارید یک گل رز است که در واقع بنفش یا شرابی بسیار عمیق است یا ممکن است گل‌هایی داشته باشید که با رنگ تیره شده‌اند.
رزهای سیاه احتمالاً پیچیده‌ترین رمزگشایی هستند. آنها که در طول قرن‌ها به شدت در داستان‌های تخیلی ظاهر شده‌اند، همه چیز را از رمز و راز و عرفان گرفته تا مرگ و سوگواری را نشان می‌دهند. در حالی که برخی از معانی آنها ممکن است منفی باشد، آنها همچنین منحصر به فرد هستند و می‌توانند در چیدمان مناسب کاملاً شیک به نظر برسند، که آنها را به انتخاب خوبی برای افراد غیرسنتی تبدیل می‌کند - مانند کسانی که ادعا می‌کنند در روز ولنتاین فوق العاده نیستند.

رزهای رنگین کمانی: بی‌نظیری، امید و غرور


پالومارس می‌گوید با هر رنگی در گلبرگ‌هایشان، رزهای رنگین‌کمانی به شریک زندگی‌تان می‌گویند که همزمان بهترین دوست و معشوق شما هستند، مورد قدردانی و احترام و مهم‌تر از همه منحصربه‌فرد هستند، او اضافه می‌کند که آنها همچنین نماد امید، غرور و برابری هستند.
او توضیح می‌دهد: «رنگین‌کمان‌ها معمولاً پس از طوفان ظاهر می‌شوند و امید و چیزهای بهتری را در آینده نشان می‌دهند. «همه رنگ‌ها گرد هم می‌آیند تا به طور مساوی جشن گرفته شوند، و ایده فراگیری را نشان می‌دهند و از همه استقبال می‌شود».دسته گل رز هفت رنگرا همراه با یک نقل قول‌های عاشقانه و آهنگ‌های عاشقانه که مطمئنا صحنه‌های عاشقانه را ایجاد می‌کنند، با معشوق خود به اشتراک بگذارید.
برگرفته از: 17 Rose Color Meanings to Help You Pick the Perfect Bloom Every Time

تاریخ، معنا و نماد: رزهای زرد

۵ بازديد
انواع رزهای زرد از دیرباز به دلیل رنگ روشن و شادشان محبوب بوده‌اند. گل آفتابگردان زرد، گل رز زرد، ادریسی زرد جزو گل‌های زرد را در خود جای می‌دهد.

رنگ‌های زرد عمیق را می‌توان به طلایی نیز تعبیر کرد - بنابراین اگر کسی می‌خواهد دستاورد قابل توجهی داشته باشد - مانند ترفیع در محل کار یا برنده شدن در یک مسابقه مهم، چیدمان گل رز زرد راهی عالی برای گسترش آرزوهای خوب شما خواهد بود.

 

 

معنی دادن گل رز زرد

به این ترتیب چیدمان گل رز زرد می‌تواند روشی زیبا برای تبریک تولد یک زوج باشد. به همین ترتیب، مشاوران املاک ممکن است بگویند «به محله خوش آمدید» با چیدمان گل رز زرد برای مشتریان خود. حتی ممکن است شخصی به هدیه دادن یک گل رز زرد اطمینان داشته باشد، به این معنی که می‌خواهد دوستی خود را گسترش دهد یا روز شخص دیگری را شاد کند.

 

 

گل رز زرد در فرهنگ‌های غربی و شرقی

برخلاف برخی از معانی رنگ گل، که می‌تواند به طور قابل توجهی در سراسر جهان متفاوت باشد، معنای گل رز زرد در سراسر جهان و فرهنگ‌های مختلف، به جز چند استثنا، نسبتاً سازگار است. به عنوان مثال، در فرهنگ‌های غربی، تعریف پشت رز زرد نشان‌دهنده دوستی و خوش‌بینی است. فرهنگ‌های شرقی در تفسیر خود بسیار شبیه هستند و معنای دادن گل رز زرد را با مناسبت‌های شاد و احساس شادی مرتبط می‌دانند.

در ژاپن، معنای رز زرد کمی فراتر از شادی است و به معنای شجاعت یا قدرت درونی است. بنابراین، ممکن است به دادن یک گل رز زرد فکر کنید، به این معنی که از آن شخص حمایت می‌کنید زیرا او با یک چالش یا مشکل روبرو می‌شود.

 

همچنین، روبان زرد، به طور کلی، برای چندین دهه، ژست نمادین خانواده و عزیزان در انتظار برای یکی از اعضای خانواده در نیروهای نظامی برای بازگشت به خانه بوده است. در این مورد، معنای پشت رز زرد می‌تواند به این معنا باشد: "من به شما و خانواده شما فکر می‌کنم و امیدوارم که عزیز شما به زودی به خانه بازگردد."

 

 

رزهای زرد از نماد حسادت به نماد آزادی

جالب اینجاست که معنای تقریباً جهانی رز زرد، تضاد شدیدی با تعریف رز زرد در زبان گل‌های دوران ویکتوریا است. در این دوران، چیدمان گل رز زرد با احساسات مثبت همراه نبود، بلکه با حسادت، پایان یک رابطه یا حتی خیانت همراه بود. بیشتر بر این باورند که این به این دلیل است که رزهای زرد آن دوره زمانی فاقد عطر و بوی خاص گل رز بودند - خصیصه‌ای که اگر تجسم شود، به این معنی است که رزهای زرد نسبت به همتایان خوشبوتر خود از رنگ‌های دیگر حسادت می‌کنند. خوشبختانه، گرما و مثبت بودن پیروز شد، و امروزه معنای گل رز زرد تقریباً به طور مداوم یک معنای شاد است.

در واقع، محبوبیت رزهای زرد و چیدمان گل‌های زرد حتی در دوران مدرن معانی جدید جالبی به خود گرفته است. آهنگ کانتری وسترن در مورد "رز زرد تگزاس" باعث می‌شود که چیدمان رز زرد در جشن‌های عروسی و جشن‌های تگزاس محبوب شود. چیزی که زمانی در دوران ویکتوریا با پایان ناخوشایند یک رابطه مرتبط بود، این است که معنای رز زرد اکنون می‌تواند نماد آزادی و شروعی جدید پس از رابطه‌ای باشد که ممکن است "کمتر از شادی" باشد.

 

 

رنگ زرد به ایجاد اعتماد به نفس کمک می‌کند!

همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که رنگ زرد چگونه با ذهن ما ارتباط برقرار می‌کند و چگونه ممکن است به پاسخ جدیدی برای این سوال برسید: معنی گل رز زرد چیست؟
رنگ زرد مرکز حافظه مغز را فعال می‌کند، سیستم عصبی را تحریک می‌کند، بینایی را تقویت می‌کند و حتی می‌تواند اعتماد به نفس ایجاد کند. هنگامی که بیماران در معرض رنگ قرار می‌گیرند، این اثر را می‌توان در اسکن مغز مشاهده کرد.
به همین دلیل، چیدمان گل‌های رز زرد در جوامع زندگی سالمندان و مراکز مراقبت از سالمندان رایج است، زیرا گل رز زرد می‌تواند نقش کوچکی در بهبود یا بهزیستی فرد داشته باشد.
 
 
 

گل رز زرد برجسته است!

چیزی که در مورد معنای گل زرد مشخص است این است که گل رز زرد باید مورد توجه قرار گیرد. آن‌ها حتی در کسل‌کننده‌ترین محیط‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرند، و آن‌ها را به بهترین انتخاب برای استراحتگاه‌ها، هتل‌ها و فضاهای تجمع بزرگ تبدیل می‌کنند که مردم نمی‌خواهند دکور گل‌ها در پس‌زمینه محو شود. این باعث می‌شود که چیدمان‌های دسته گل رز زرد برای بزرگداشت هر فرد خاصی که احساس می‌کنید در زندگی او مستحق توجه بیشتر است، ایده‌آل است.

رز آبی: معنا، تاریخ و نماد

۵ بازديد
رز آبی ممکن است یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در سراسر جهان باشد، اما یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌های موجود در گیاهان گلدار است. این بدان معنی است که گل رز آبی باید با دقت پرورش داده شود، که نشان می‌دهد که زمان و توجه اضافی برای گل‌آرایی گل رز آبی صرف شده است.
رنگ‌های تیره رز آبی را می‌توان با رویاها و افکار گره زد. مفهوم این است که آبی در این شرایط یادآور نگاه کردن به بیرون از پنجره و دیدن یک دنیای کاملاً جدید است، دقیقاً مانند آنچه در رویاهای خود می‌بینید.
بنابراین، برای کسی که در نهایت آن سفر را در سراسر جهان انجام می‌دهد یا ممکن است به تنهایی برای شروع یک تجارت جدید تلاش کند، ارسال گل‌های رز آبی به این معنی است که شما در تمام طول مسیر پشت سر او هستید.

معانی رز آبی روشن با احساسات مرتبط است!

در طرف دیگر طیف آبی، سایه‌های روشن‌تر رز آبی معانی مرتبط با احساسات و موضوعات حساس دارند، اما با احساساتی که هنگام عاشق شدن یا علاقه‌ای عاشقانه به کسی تجربه می‌کنید، گره‌خورده نیستند. گل‌های رز آبی روشن و هورتانسیا آبی منعکس‌کننده آرامش و آسودگی هستند و آنها را به هدیه‌ای خوش‌آیند برای هر کسی که استرس زیادی را در زندگی خود مدیریت می‌کند، تبدیل می‌کند.

هنگامی که به دنبال یک گل‌آرایی منحصر به فرد برای روز مادر هستید، معنای گل رز آبی روشن را در نظر بگیرید، یا هنگام هدیه‌دادن و تشکر از پرستاران، پزشکان و روز معلم گل آرایی آبی را در نظر داشته باشید. 

گنبد مجلل Heinau Roses Blue

معنی رز آبی در هنر
در دوران امپرسیونیسم، نقاشان بزرگی مانند مونه، ون گوگ و مونه اغلب از گل‌های آبی مانند زنبق در آثار خود استفاده می‌کردند.
آن‌ها و هنرمندان معاصری که از آنها پیروی می‌کردند اغلب رنگ‌ شکوفه‌ها را برای ایجاد آبی عمیق‌تر از طبیعت آزمایش می‌کردند.
این امر معنای گل‌های آبی و رز آبی را از بسیاری جهات به خلاقیت گره می‌زند - که نشان می‌دهد یک دسته گل رز آبی ممکن است هدیه‌ای عالی برای یک بازیگر زن در شب افتتاحیه یا یک نویسنده در هنگام امضای کتاب باشد.



رز آبی و عروسی؟
یکی از شادترین و اغلب ساده‌ترین معنای فراموش شده رز آبی و گل آبی، عروسی است.
گل رز آبی همچنین می‌تواند راهی زیبا برای نشان‌دادن دوستی و حمایت از عروسی باشد که برای روز خاص خود آماده می‌شود. بسیاری از عروس‌ها حتی انتخاب می‌کنند که این رنگ را در مجموعه ساقدوش‌ها بگنجانند و رز آبی را به انتخابی عالی برای جشن عروس تبدیل می‌کنند. 

رزهای آبی رنگ توجه را جلب می کنند!
با این حال، فراتر از موقعیت‌های خاص، معنای گل رز آبی، شیفتگی و شگفتی است. خود رنگ از نظر علمی نشان داده شده است که افراد را به سمت خود می کشاند و به افراد کمک می‌کند توجه خود را متمرکز کنند. بنابراین، اگر به دنبال القای مطلبی هستید، دسته گل رز آبی حتما مورد توجه قرار می‌گیرد.
 

بهترین ایده برای گل‌های عروسی پاییزی

۵ بازديد

اگر عروسی شما برای ماه‌های پاییز رزرو شده است، شما بسیار خوش‌شانس هستید. شکوفه‌های تابستان ممکن است کمتر فراوان باشند، اما چیزی که جایگزین آنها می‌شود، نمایشی درخشان از رنگ‌های غنی و بافت‌های مجسمه‌ای است که فقط در  گل‌‍های عروسی پاییزی یافت می‌شود ! 

 
 

در ادامه چند نمونه دسته‌گل و گل‌آرایی جایگاه عروس پاییزی را به تماشا می‌نشینیم:

 
















برای یافتن ایده‌های بیشتر میتوانید به مقاله ایده دسته گل عروس با تم پاییزی مراجعه نمایید. 

تاریخ، معنا و نماد رزهای بنفش

۵ بازديد
 
 
بیشتر اوقات، رزهای بنفش با افراد سلطنتی یا افراد و رویدادهای باوقار مرتبط است. قرن‌ها پیش، نادر بودن گل‌های بنفش در طبیعت به این معنی بود که رنگ‌ها و رنگدانه‌های بنفش فوق‌العاده ارزشمند و گران قیمت بودند. معمولاً فقط خانواده‌های سلطنتی بودند که می‌توانستند گل‌های بنفش و اقلام ساخته شده از جوهر آنها را بخرند. در برخی از فرهنگ‌ها، گل‌های بنفش حتی برای پادشاهان در نظر گرفته می‌شد تا یک حکم رسمی باشد.
به همین دلیل، گل‌های عروسی بنفش یک انتخاب محبوب در تمام طول سال است، زیرا این نشان می‌دهد که با زوج خوشبخت باید در روز خاص خود مانند خانواده سلطنتی رفتار شود. در سال‌های اخیر، معنای گل رز بنفش تا حدودی گسترش یافته و شامل شناخت موفقیت، موفقیت یا افتخار بالا می‌شود.
چیدمان گل رز بنفش راهی منحصر به فرد برای تبریک 25مین سالگرد ازدواج یک زوج خواهد بود. یا، برای کسی که به نقطه عطفی "تولدت مبارک" رسیده است، گل های بنفش می تواند یک هدیه به یاد ماندنی یا تم مهمانی باشد.

گل‌های بنفش احساسات متفاوتی را بیان می‌کنند!

 

برای برخی، گل‌های بنفش نشان‌دهنده صلح و آرامش است. این ناشی از پیوند رنگ با گیاه اسطوخودوس است - که عطر آن به عنوان رایحه‌ای آرامبخش شناخته شده است و گاهی اوقات حتی با چای مخلوط می‌شود.

برای دیگران، گل رز بنفش ممکن است منعکس‌کننده یک شور عمیق یا عاشقانه بالغ باشد. سایه‌های روشن‌تر گل‌های بنفش اغلب نشانه بهار است، زیرا این زمانی است که بیشتر گل‌های بنفش مانند بنفشه، زنبق و ادریسی بنفش به طور طبیعی شکوفا می‌شوند.

 

نماد گل‌های بنفش در فرهنگ‌های شرقی چیست؟

 

در فرهنگ‌های شرقی، به ویژه در فرهنگ‌های مرتبط با بودیسم، گل‌های بنفش و معانی آنها تا حدودی تغییر می‌کند. برای بسیاری، گل‌های بنفش با کشف عرفانی و سفرهای درونی همراه است. چاکرای بنفش - یا چاکرای تاج - با خرد و یکی شدن با جهان مرتبط است. رنگ‌های بنفش و گل‌های بنفش، به‌طور تعمیم، برای انتقال تحول و خلاقیت در نظر گرفته می‌شوند.

 

معنی گل‌های بنفش در هنر

 

گل‌های بنفش از دیرباز سوژه های مورد علاقه مونه، ون گوگ و جورجیا اوکیف بوده است. اگر هنرمندی در زندگی شما وجود دارد یا کسی که از فعالیت‌های هنری الهام گرفته است، ممکن است یک چیدمان گل رز بنفش را به عنوان راهی برای تشویق رویاهای او در نظر بگیرید. یا، برای کسی که به سختی به یک شغل جدید روی می‌آورد یا به یک شهر جدید نقل مکان می‌کند، چیدمان گل رز بنفش ممکن است راه درستی برای گفتن، «تبریک برای شروع جدید» باشد.

 

دسته گل رز بنفش و سفید

گل‌آرایی با رز طلایی

۶ بازديد

رزهای طلایی در رنگ‌های مختلف از زرد کم‌رنگ تا طلایی روشن و تیره هستند. این شکوفه‌های چشم‌نواز نشان‌دهنده دوستی و شادی واقعی است. می‌توانید آن‌ها را به یکی از عزیزانتان هدیه کنید تا نشان دهید که چقدر به او اهمیت می‌دهید. این رزها به دلیل رنگ منحصر به فردشان معنای امیدواری نیز دارند.

علاوه بر این، آنها اغلب با روزهای آفتابی و شاد همراه هستند. می‌توانید به آن‌ها هدیه دهید تا قدردانی خود را برای گذراندن زمان فوق‌العاده با او به دیگران نشان دهید. گل رز طلایی همچنین نشان دهنده آغازی جدید است.

مهمتر از همه، گل رز طلا نماد هماهنگی و صلح است. بنابراین، اگر با کسی دعوا کردید، همیشه می‌توانید یک جعبه رز طلایی زیبا برای او بفرستید  تا درگیری را حل کند.

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

 

?

 

شما می‌توانید از با خرید گل رز طلایی در یک جعبه قلبی شکل، هدیه ای عالی برای عزیزانتان تدارک ببینید.