تزئینات کریسمس

ما در بهترین لحظه ها همراه شما هستیم

تزئینات کریسمس

۵ بازديد
​​
  
کریسمس، جشن مهمی است که به مناسبت تولد عیسی مسیح، پیشوای مسیحیان، در 25 دسامبر هر سال برگزار می‌شود. کریسمس به عنوان یک رویداد مهم در تقویم مسیحیان و بسیاری از افراد در سراسر جهان، محسوب می‌شود. این جشن نیز همانند دیگر اعیاد نیازمند پیش زمینه‌هایی است:
برخی از عناصر و تدارکات مرتبط با کریسمس عبارتند از:
1. **تزیینات:** در دوران کریسمس، خانه‌ها، فروشگاه‌ها، معابد و سایر اماکن با تزییناتی مخصوص به این جشن آراسته می‌شوند. از تزییناتی مثل درخت کریسمس، نمایش‌های نورانی، تصاویر مربوط به کریسمس و دیگر تزیینات استفاده می‌شود.
2. **هدایا:** ارسال و دریافت هدایا در این روز به عنوان یک سنت مهم شناخته می‌شود. افراد به یکدیگر هدایای مخصوص کریسمس می‌دهند و این موضوع به ویژه برای کودکان یک تجربه شیرین است.
3. **صدای کریسمس:** موسیقی‌های مختلف مرتبط با کریسمس به نام "صدای کریسمس" معروف هستند.
4. **جشنواره‌ها و مراسم‌ها:** در بسیاری از جوامع، جشنواره‌ها و مراسمات مختلف در دوران کریسمس برگزار می‌شوند. این مراسمات شامل کنسرت‌ها، نمایش‌ها و فعالیت‌های دیگر هستند.
5. **وعده‌های غذایی:** در طول این جشن، خانواده‌ها و دوستان به همراه هم نشسته و وعده‌های غذایی خاصی را میل می‌کنند. این وعده‌ها معمولاً شامل غذاهای خاص کریسمس مانند کیک کریسمس، سوسیس و کلبه‌های زنجیره‌ای (gingerbread houses) می‌شوند.
همه این عناصر با هم به مناسبتی پرشور و خاص تبدیل می‌شوند که خانواده‌ها و افراد مختلف از آن لذت می‌برند. برخی از این سنت‌ها ممکن است در مناطق و جوامع مختلف با تفاوت‌هایی همراه باشند.
در ادامه نمونه‌ای از تزئینات و هدایای مورد استفاده در ایام سال نو میلادی را به نمایش می‌گذاریم:

 

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.