آرشیو مرداد ماه 1401

ما در بهترین لحظه ها همراه شما هستیم

گلدان آنتوریوم قرمز

۱۰ بازديد

یکی از گیاهان آپارتمانی بسیار زیبا و محبوب که می‌توانید برای تزیین خانه یا محل کار خود از آن استفاده کنید آنتوریوم است. آنتوریوم از جمله گیاهانی است که به دلیل ظاهر شگفت انگیز و جذابش، کاربرد بسیار گسترده‌ای در انواع گل آرایی‌ها و دکوراسیون فضاهای مختلف دارد. بعلاوه، این گیاه بسیار ماندگار است و با وجود اینکه شاید شرایط نگهداری از آن دشوار به نظر برسد اما اگر کمی دقت و حوصله به خرج دهید می‌توانید گیاهی داشته باشید که جزء زیباترین گیاهان آپارتمانی است.

گل آپارتمانی آنتوریوم

آنتوریوم بزرگترین جنس در کل خانواده Araceae و بومی جنگل‌های بارانی آمریکای جنوبی و مرکزی، با گستره‌ای از مکزیک تا آرژانتین و کارائیب می‌باشد. بسیاری از گونه‌های آنتوریوم ترجیح می‌دهند به عنوان یک گیاه آپارتمانی رشد کنند. مراقبت از آن‌ها در گلدان بسیار آسان‌تر از زمانی است که در فضای باز کاشته می‌شوند.

این گیاهان به دلیل تنوع گسترده، گل‌های زیبا، ظاهری گرمسیری و سهولت در نگهداری بسیار محبوب شده‌اند. آنتوریوم دارای برگ‌های قلبی شکل شبیه به گل است که از گل‌های واقعی آن محافظت می‌کند. اگر می‌خواهید حس مناطق گرمسیری را به خانه خود به ارمغان آورید، انتخاب آنتوریوم یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد.

 

نگهداری آنتوریوم

برای تکثیر آنتوریوم، می‌توانید از سه روش قلمه زدن، استفاده از بذر و تقسیم ریشه یا جدا کردن پاجوش‌ها استفاده کنید که روش آخر راحت‌ترین آنهاست. برای تکثیر این گیاه به روش تقسیم ریشه، گیاه را از گلدان خارج کرده و ریشه‌های آن را بدون آسیب رساندن به آنها از یکدیگر جدا کنید و در گلدان جدیدی بکارید. فقط مراقب باشید که گیاه کوچک در زیر خاک مدفون نشود.

برای استفاده از پاجوش‌ها نیز، به کمک یک چاقوی تیز و استریل و بدون آسیب رساندن به گیاه مادری، پاجوش را از آن جدا کرده و در گلدان جدیدی بکارید. برای اینکه گیاه جدید به خوبی رشد کند، دما را در حد 24 درجه سانتیگراد و رطوبت را بالا نگه دارید. مثلا می‌توانید گلدان را با کیسه پلاستیکی بپوشانید تا رطوبت مورد نیاز آن تامین شود.
شما میتوانید راهنمای عمومی: نحوه مراقبت و نگهداری از آنتوریوم‌ها را از سایت انگور مطالعه کنید.

 

خرید آنلاین گل آنتوریوم

مجموعه انگ.ر تولید کننده انواع باکس گل، سبد گل، دسته گل و انواع گیاهان آپارتمانی است. مشتریان عزیز می‌توانند برای سفارش ایننرنتی گل آنتوریوم محصول مورد نظر را خریداری نمایند تا همکاران ما آن را در کمتر از سه ساعت به دست شما برسانند.

اگر در مورد قیمت گل آنتوریوم بپرسید باید بگوییم قیمت این گل زیبا بسته به رنگ آن و باکس گل یا سبد گلی که در آن به کار رفته است متفاوت است. خرید گل آنتوریوم در دیزاین‌های مختلف در سایت ما موجود است. اگر تصمیم به خرید هدیه دارید می‌توانید از میان محصولات موجود در باکس‌ها و سبد گل‌های آنتوریوم ، و اگر تصمیم به نگهداری در منزل دارید می‌توانید از میان گل‌های گلدانی آنتوریوم گزینه موزد نظر خود را خریداری نمایید. با خرید اینترنتی گل آنتوریوم منزل خود را به زیبایی بیارایید.


 

آیا آنتوریوم دارای گل و عطر است؟

همانطور که گفته شد، اغلب در این گیاهان، اسپات با گل اشتباه گرفته می‌شود. اسپات می‌تواند در طیف وسیعی از رنگ‌ها مانند شرابی، طلایی، سبز، نارنجی، بنفش، قرمز، زرد، سفید یا رنگارنگ باشد. گل‌های واقعی آنتوریوم‌ها کوچک هستند و به راحتی از بین می‌روند، زیرا اسپات گاهی اسپادیکس را پنهان می‌کند.

گلدهی این گیاه می‌تواند به طور قابل توجهی بر اساس شرایط محیطی متفاوت باشد، اما ممکن است به طور بالقوه در طول سال در چرخه‌های سه ماهه ادامه پیدا کند. گل‌های بارور شده این گیاهان جای خود را به توت‌های کوچک و کروی شکل می‌دهند که معمولاً حاوی دو دانه هستند.