آرشیو اردیبهشت ماه 1401

ما در بهترین لحظه ها همراه شما هستیم

معرفی گلدان های فایبرگلاس

۱۳ بازديد


فایبرگلاس یا فیبرشیشه (به انگلیسی: Fiberglass) کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان مادهٔ تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. 

گلدان‌های فایبرگلاس امروزه در پیج های اینستاگرامی بسیار رواج پیدا کرده و در بین علاقه مندان به گل و گیاه محبوب شده است.  این گلدان ها از مواد کامپوزیت پلیمری ساخته شده که بسیار مقاوم است. استحکام بالای این محصولات باعث شده که در فضای باز و بسته در برابر شرایط دمایی و هوایی متفاوت دوام داشته باشند.
گلدان فایبرگلاس درجه یک، یک محصول ایده ­آل برای استفاده در طراحی مدرن می باشد. زیرا این گونه از محصولات با توجه به استانداردهای خاصی تولید شده‌اند و به عنوان گلدان هدیه لوکس انتخاب مناسبی هم برای هدیه دادن و هم برای طراحی فضای داخلی می باشند. گلدان فایبرگلاس تنوع بسیار بالایی دارند که در این مقاله میخواهیم چند طرح زیبا و لوکس آن ها را معرفی نماییم.

 

مزیت­ها و معایب گلدان­های فایبرگلاس

گلدان فایبرکلاس در سبک­های مختلفی تولید می­شود. این گونه از محصولات در سبک مدرن و در سبک کلاسیک وارد بازار شده‌اند. از مزایای گلدان فایبرگلاس درجه یک می‌‌ توانیم به این موضوع اشاره کنیم که گلدان فایبرگلاس درجه یک دارای وزن سبک است به همین علت مصرف­ کنندگان می توانند به ­راحتی آن را جابجا کنند در حالی که گلدان­های دیگر که از جنس سرامیک و یا از جنس سفال هستند دارای وزن بسیار زیادی بوده و امکان جابجایی آنها وجود ندارد.
علاوه ­بر این در مورد گلدان فایبرگلاس باید بیان کنیم که ممکن است با شستشوی مکرر خراب شود، به همین علت همواره سعی کنید که این گلدان­ها را به صورت مکرر نشویید. اما از مزایای آن باید ذکر کنیم که این نوع از گلدان­ها در رنگ­بندی ­های بسیار زیبایی تولید شده ­اند به طوریکه خریداران در حین خرید، انتخاب گسترده‌­تری خواهند داشت. گلدان­های فایبرگلاس به علت این که دارای ویژگی­های خوبی هستند گل­ها به­ خوبی در آن­ها رشد می­کنند و باعث پوسیدگی ریشه گلها نمی شوند.

گلدان فایبرگلاس طرح سارین

گلدان های طرح سارین در رنگ بندی های مختلف و زیبا در بازار موجود است. طرح سارین یک لبه فلزی بالای گلدان و یک لبه فلزی دیگر زیر گلدان دارد. این لبه های فلزی در رنگ های طلایی و نقره ای می باشند. رنگ بندی سفید و مشکی این گلدان از پروفروش ترین های بازار است.

طرح سارین مخملی نوع دیگری از این گلدان های فایبرگلاس لوکس است که بدنه آن پوشش مخملی و رنگ های متنوع تری را شامل می شود. رنگ های سبز، سرمه ای، مشکی، زرشکی، کرمی از تنوع رنگی این گلدان ها است.

گلدان های طرح سارین در سه سایز با ارتفاع 55، 65 و 75 سانتی و قطر دهنه 35 سانتی در بازار ارائه شده است.


گلدان فایبرگلاس طرح روما


گلدانهای طرح روما یکی دیگر از زیباترین اکسسوری های گل و گیاه محسوب میشود که نمای بسیار زیبای آن در خانه و محل کار آن را محبوب خاص و عام کرده است. این گلدان ها به صورت خمره ای در رنگ های سفید و مشکی با لبه های طلایی یا نقره ای طراحی شده اند.  ارتفاع آن ها 65 سانتی متر و قطر دهنه آن ها 30 سانت می‌باشد.


گلدان فایبرگلاس طرح سلین

گلدان های طرح سلین مشابه طرح سارین است ولی در اندازه های متفاوت ارائه شده اند.  در سه ارتفاع 52، 62 و 72 سانتی با قطر دهنه 30 سانتی متر موجود هستند.  طرح سلین نیز فوق العاده زیبا، محکم و مقاوم و بسیار جدید هستند.


گلدان فایبرگلاس طرح دنیز

گلدان های طرح دنیز هم بسیار لوکس و شیک هستند. این گلدان ها به گلدان های کمری نیز معروفند. چون یک حلقه طلایی یا نقره ای بسته به رنگ بدنه کار در کمر این گلدان ها قرار گرفته است. در رنگ های سفید، مشکی، سبز، کرمی موجود هستند. ارتفاع این گلدان ها 65 سانتی متر و قطر دهنه آنها 35 سانتی متر می باشد.

گلدان هدیه لوکس

۱۱ بازديد

گلدان هدیه لوکس همراه با گل

خرید انواع گلدان هدیه لوکس و زیبا با گلهای آپارتمانی تازه و با کیفیت از مرکز گل و گیاه انگور

امروزه زندگی شهری باعث شده معماران در طراحی فضای داخلی توجه ویژه‌ای به گیاهان آپارتمانی داشته باشند. چرا که به عنوان یک عنصر زیبا و طبیعی به فضای داخل منزل و محل کار شما، رنگ و طرح خاصی می‌بخشد. چیدمان گیاهان با گلدان های مدرن و دکوراتیو در فضای خانه و دفتر کار، علاوه بر عنصر زیبایی به سلامت روان و جسم شما نیز تاثیر می‌گذارد.

اگر شما گلدان هدیه لوکس و گران بها را انتخاب می‌کنید، باید به شما تبریک بگوییم. چون برای خود و محیط اطرافتان توجه ویژه ای قایل هستید و سعی دارید یک دکوراسیون معمولی را به یک فضای لوکس و خاص تیدیل کنید.

قیمت گیاهان لوکس و گرانبها

هر گیاهی به تنهایی زیباست. اما این زیبایی وقتی در گلدان خاص و لوکسی قرار بگیرد، مطمئنا بیشتر از قبل خیره کننده خواهد بود. برخی از گیاهان به دلیل مقاومت بالا، زمانبر و پرهزینه بودن تکثیر و کمیاب بودنشان در بازارهای محلی قیمت‌های بالاتری دارند. همچنین هرچقدر گلدان بزرگتر، جنس باکیفیت و هوشمندتر باشد، هزینه های بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.

جنس گلدان های لوکس

گلدان ها معمولا جنس، طرح و رنگ های متفاوتی دارند و می‌توانند پاسخگوی هر سلیقه ای باشند. اما گلدان های لوکس و خاص با گلدان های معمولی تفاوت چشمگیری دارند. گلدان های گالوانیزه، فایبر گلاس، فلزی، هوشمند و …  از معروفترین گلدان های لوکس برای گیاهان هستند که در ابعاد و رنگ بندی خاص تولید می‌شوند.

 

خرید گلدان هدیه لوکس

مرکز گل و گیاه انگور، برای زیباتر کردن دکوراسیون فضای خانه یا محل کار شما، گلدان های لوکس و مدرنی را طراحی کرده است. طراحی این گلدان ها به گونه‌ای است که شما می‌توانید زیبایی و خاص بودن را به دکوراسیون آپارتمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات، رستوران‌ها، کافه‌ها، هتل‌ها، کتابخوانه‌‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و …  هدیه دهید. زیبایی منحصر به فرد، کیفیت بالای گیاه و گلدان و طرح های متنوع از دیگر ویژگی های این گلدان های لوکس است که با قیمت بسیار عالی برای شما فراهم شده است.

با خرید گلدان هدیه لوکس از مجموعه انگور، مطمئن باشید که گیاهانی زیبا، سالم و سرزنده با گلدان های با کیفیت دریافت خواهید کرد. انگور به عنوان بزرگ‌ترین مرکز بین المللی گل و گیاه در ابران امکان خرید اینترنتی و آنلاین گل و گیاه را برای دوستدارن طبیعت فراهم آورده است. به طوریکه تنها با چند کلیک می‌توانید گلدان هدیه لوکس خود را سفارش دهید و از داشتن آن در فضای اطراف خود لذت ببرید.